Ny medarbetare till support/kundservice.

Nu söker vi dig som kan leverera god, professionell service och har ett tekniskt intresse!

Arbetet består till stor del av att hantera inkommande frågor från våra kunder samt ärendehantering från problem till lösning. Detta kommer främst att ske via telefon och e-mail, men även vid besök till företaget.

Vad är det vi söker?

  • Du ska kunna arbeta på ett effektivt sätt för att felsöka problem och fatta snabba beslut
  • Du ska kunna ta eget ansvar för ditt arbete
  • Förmåga att ge ett professionellt bemötande och utföra felsökning på ett lugnt och trevligt sätt med kund, även  under mer pressande situationer
  • God känsla för service där du ser dig själv som en problemlösare med kunden i fokus


Utöver det har du/är du

  • Intresse och kunskap om IT
  • Kunskaper om nätverk och Microsofts operativsystem
  • Skriver och talar flytande svenska
  • Skriver och talar engelska

 

Meriterande kunskaper

  • Erfarenhet inom servicebranschen/kundtjänst
  • Apples operativsystem
  • Office programvara


Vi erbjuder dig

  • Fast anställning (100 %, tillsvidare) med sex månaders provanställning
  • Fasta arbetstider (07.30-16.30 mån-fre)
  • Fast månadslön och villkor enligt kollektivavtal
  • Goda utvecklingsmöjligheter inom företaget

Ansökningar och frågor om tjänsten mailas till jobb@seths.se.

Sista ansökningsdag 2017-11-30.