Administrativ chef

Om jobbet

Seths Antenn & Teleteknik är ett mindre bolag med drygt 20 stycken anställda. Bolaget bedriver entreprenad och service inom kommunikationsområdet med fiber, satellit och kabel-Tv nät. Bolaget opererar som kommunikationsoperatör åt två stora bolag samt ett flertal fristående bostadsrättsföreningar och samfälligheter. Genom ett systerföretag marknadsför och säljer vi bredbandstjänster under varumärket Bitcom i fibernät, LAN och kabel-TV nät i Sverige. Båda bolagen är i en stark och expansiv utveckling inom segmentet bredband och IT. All personal i de båda bolagen är anställda i Seths.

Som administrativ chef ansvarar du övergripande för redovisning, kundtjänst, fakturering, betalningsuppföljning och kravärenden samt personalfrågor. Självständigt sköter du företagets redovisning och andra arbetsuppgifter inom enheten som till exempel kan vara fakturering och betalningsuppföljning. Arbetsuppgifterna utförs för fyra olika bolag. I ett mindre företag behöver man vara beredd på att självständigt arbeta med olika arbetsuppgifter och hoppa in där behov föreligger eller uppstår. Du skall vara beredd på att hoppa in operativt på kundtjänst vid behov.

Du kommer ha personalansvar för fem personer med allt vad det innebär.

Du kommer ingå i bolagets ledningsgrupp på sex personer.

Vi erbjuder dig
– Fast anställning (100 %, tillsvidare) med sex månaders provanställning
– Fasta arbetstider (07.30-16.30 mån-fre)
– Fast månadslön och villkor enligt kollektivavtal
– Goda utvecklingsmöjligheter inom företaget

Ansökningar och frågor om tjänsten mailas till
jobb@seths.se.

Varaktighet
Tillsvidareanställning

Arbetstid/Varaktighet
Heltid
Fast anställning (100 %, tillsvidare) med sex månaders provanställning.
Fasta arbetstider (07.30-16.30 mån-fre)
Lön Fast månadslön
Sista ansökningsdag 2020-06-17
Övrigt om ansökan Ansökningar och frågor om tjänsten mailas till jobb@seths.se.
Ansökan via e-post jobb@seths.se 


Du bör ha följande personliga egenskaper:
• Hög social kompetens och god förmåga att leda och fördela arbetet
• Vara kreativ och ha förmåga att finna lösning på uppkomna problem
• Förmåga att ta till vara personalens potential på bästa sätt
• Stresstålig
• Lyhörd för personalens önskemål i kombination med verksamhetens krav.
• Stor ansvarskänsla

Du bör ha följande utbildning och erfarenhet:
• Ekonomiutbildning som gör att du självständigt kan sköta bolagens redovisning
• Erfarenhet av fakturering och betalningsuppföljning
• Erfarenhet av kundtjänstfrågor
• Erfarenhet av personalfrågor och personalledning
• Vana från mindre företags arbetssituation
• Erfarenhet av affärssystemet Pyramid är meriterande

 Övrig information

  • Start: Augusti 2020
  • Omfattning: Heltid
  • Lön: Fast lön
  • Placering: Mölndal / Åbro